9 Aralık 2014 Salı

biraz daha cemal süreya

Mirhabalar! Pazartesi matematik bugün de ingilizce sınavına girdim ama yarın için ne ödevim ne de sınavım var. Sadece bu yılbaşı için hazırlamam gereken hediyeler var. Ailecek hediyeleri kendimiz yapmaya karar verdik, benim de tam aklımda bir şey vardı, çok eğelenceli olacak:)
Bugün sizlerle bir Cemal Süreya şiiri daha paylamşak istiyoum, buyurun:

fotoğraf
durakta üç kişi
adam kadın ve çocuk

adamın elleri ceplerinde
kadın çocuğun elini tutmuş

adam hüzünlü
hüzünlü şarkılar gibi hüzünlü

kadın güzel
güzel anılar gibi güzel

çocuk
güzel anılar gibi hüzünlü
hüzünlü şarkılar gibi güzel

Onun dışında bir tane daha şiir paylaşmak istiyorum, huzurlu bir akşam olsun:)

camdan
içkievinden çıkınca 
camdan 
demin oturduğum yere
baktım.

sigara paketimi
masada unutmuşum.
sandalyede 
tıpkı benim gibi
oturuyor boşluğum.

bir eli alnında
benim gibi.
ama
biraz daha mı hüzünlü?
otururken de 
biraz daha mı çıkarıyor
kamburunu?

biraz daha mı benziyor
babama?

bir yaş büyüğüm babamdan
ve rüzgar
bir törendeki gibi
çekiştirir durur
yağmurluğumu.

Ayrıca bu cumartesi Barış'ın ablasını da davet ettiğimiz Cemal Süreya tiyatrosuna gidiyoruz yehuy!:) Helin'in de Cemal Süreya'yı çok sevdiğini anlamıştım zaten, anneme de söylediğimde onu da davet etmemi istedi. Çok heyecanlı olacağa bezniyor. Bir daha görüşüne kadar kendinize iyi bakın o zaman!
Günün Şarkısı:
günlük seksi Mori fotoğrafı

2 yorum:

  1. Sardın Manic'lere :) Beğendiğinize sevindim. Cemal Süreya en sevdiğim Türk şairlerden biri. Edip Cansever en ilki benim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tamamen kafayı bozduğum bir kaç şarkısı çıktı, sabah serviste çok eğeleniyorum:)
      Edip Cansever'in de var şiir kitabı da hiç okumaya fırsat bulamadım. En kısa zamanda onun ve Turgut Uyar'ın da okuyayım bir kaç şiirini:)

      Sil