6 Aralık 2014 Cumartesi

the lord of the rings-the two towers

Bugün yufka almaya giderken yolda bir kedi gördüm, eğilip yanıma çağırdım. Miyavlaya miyavlaya koştu bana doğru, sürtündü de sürtündü. Hemen kaldırımın orda da açık bir tane ıslak mama vardı, çoğu bitmiş içerisinde iki üç tanesi kalmıştı. Yere döktüm onu, yedi yavaş yavaş. Eve ağzımda kocaman bir gülümseme ile döndüm:)
Çok yoğun bir kasım ayı geçirdim aslında, her gün okumam gerekse de bazı günler uykuma yenik düştüm, bazı günler ise hiç zamanım olmadı. Aralık ayının 2günü ile birlikte bitirdim bu güzel kitabı. Sizlerle tekrar aldığım notları paylaşmak isterim, bu seferkiler daha çok diyaloglarda geçen beğendiğim kısımlardan oluşuyor, buyurun:

  • Legolas her zamanki gibi kuş misali hafif adımlarla yürüyor, ayakları sanki yerdeki otlara ancak değiyor, geçerken hiç bir ayak izi bırakmıyordu; elflerin verdiği yolluklarla ihtiyacı olan bütün gıdayı bulabiliyordu ve bu dünyanın ışığında gözleri açık yürürken bile zihnini elfçe rüyaların garip yollarında dinlendirerek uyuyabiliyordu.
  • "Smeagol hep yardım eder, eğer isterlerse, güsel güsel isterlerse."
  • Sam aniden güldü, bir şey komik geldiğinden değil, gönül hoşluğundan güldü.
  • Hobbitler yemek pişirmesini okuma yazma öğrenmeden önce öğrenirler.
  • Entlerin felsefesi "aceleye gerek yok".
  • Gandalf'ın isimleri:
  1. Kuzeyde-Gandalf
  2. Güneyde-İncanus
  3. Batıda-Olorin
  4. Cüceler tarafından-Tharkün
  5. Elfler tarafından-Mithrandir
Not aldığım kısımlar bu kadar, en kısa zamanda görüşmek üzere hepinize iyi cumartesiler!:3
Günün Şarkısı:
günlük seksi Mori fotoğrafı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder