5 Aralık 2014 Cuma

gizemli anılar

Şu anda youtube'da severek günlük videolarını izlediğim çiftin ayrıldığını öğrendiğim için birazcık üzgünüm. 4yıldır beraberlerdi ve seneye Ekim ayında evlenceklerdi. Genelde filmleri çift bir araya geldikten sonra bitirirler ya, sanki burda ayrılana kadar çekilmiş bir film ortaya çıkmış da onu izlemişim gibi hissediyorum. Uzun bir süredir de takip ediyorum, off off sanki ben ayrılmışım gibi.
Bir de dün akşam Lord Of The Rings'in ikinci kitabını bitirdim, yehuy! Yakında onunla ilgili yazım geliyor:) Ama bugün sizlerle konuşmak istediğim konu birazcık farklı. Size de hiç oluyor mu bilmiyorum ama Sedef'e bu durumu anlattığımda o da bana katıldı. Kafamın içinde küçükken kesinlikle yaşadığıma inandığım anılar var ama aileme bunu sorduğumda onay alamıyorum. Sanki bir rüyaymış gibi bulanık falan hatırlıyorum, her şey net değil ama yaşanmış olmalılar. Kısa bir süreç değildi gibiler. Neler mi bunlar?
Mesela kesinlikle küçükken yaz okuluna gitmiş olduğumu hatırlıyorum. Ama annem veya babam böyle bir şey olmadığını söylüyorlar. Anlattıklarım mantıklı gelmiyor olabilir çünkü abzürd şeyler hatırlıyorum. Beni servisle halamın evinin karşısındaki yere götürüyorlar, ama servis beni nerden alıyor bilinmiyor mesela. Hocamız falan yok, ben duvarda kendi kendime tenis oynuyor, ana okulundan arkadaşlarım var etrafta. Herkes beni çok seviyor, istediğim zaman istediğim yere gidebiliyorum bu alan içerisinde. Mesela dans ettikleri bir alan var, arada orda takılıyorum. Ya da yanlışlıkla korku filmi izlenen bir odaya giriyorum, 5dakka kalıyorum çok korkup çıkıyorum. Kantinden gazoz alıyorum, ondan sonra kusuyorum. Maden suyu içemememin nedeni bu(eğer yaşananlar gerçekse). Ondan sonra servis bizi evlere veya tekrar okula bırakıyor ama ben binmiyorum sanırım. Buraya geliş gidişimi hatırlamıyorum ama kesinlikle böyle bir süreç olduğunu biliyorum. Hayatımdaki en büyük gizem de bu sanırım.
Eğer sizlerin de böyle anıları varsa kesinlikle duymak isterim. En kısa zamanda görüşmek üzere kendinize iyi bakın!
Günün Şarkısı:
Klip de ayrı güzel.
günlük seksi Mori fotoğrafı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder