13 Aralık 2014 Cumartesi

interstellar

Herkese güzel cumartesileri! Bugün akşam Cemal Süreya'nın tiyatrosuna gidiyorum o yüzden çok heyecanlıyım. Sizlerle de geçen hafta izlediğim Interstellar filmi hakkında konuşmak istiyorum.
Benim izlediğim ilk uzay filmiydi. Daha önce uzayla ilgili bir film yapıldığını bilmiyordum. Uzun olması beni birazcık korkutuyordu, sıkılabilirim diye düşünmüştüm. Annemle gittik, bilmediğim baya bir uzay terimi falan vardı filmin her sahnesinde. Ama izlediğim en muhteşem filmlerde ilk 3e kesinlikle girer, bu sizin için nasıl bir anlam ifade eder bilemiyorum çünkü çok fazla film izlemiş bir insan değilim:) Ama bence gene de harikaydı.
İşte film gelecek zamanda geçiyor, artık dünya yok olmak üzere. İnsanların yaşayabilecekleri daha farklı bir gezegen keşfetmeye çalışıyorlar. Bunun için de ellerindeki en iyi pilot olan Cooper'ı seçiyorlar, ama nasıl seçiliyor falan hepsinin bir nedeni var. Ben filmin en başındaki her sahne ve olayı filmin sonunda nasıl bağladıklarına inanamıyorum. İzlediğiniz her şeyin bir nedeni olduğu gösteriliyor. Benim ağzım açık kaldı, tahmin edemediğim olaylar yaşandı. Filmin bitmesini hiç istemedim, 5saat de olsa izlerdim.
Kesinlikle izleyin, düşüncelerinizi benle paylaşın. Annem o kadar beğenmedi, acaba sizlerden de beğenmeyen çıkacak mı çok merak ediyorum:) Yönetmen Christopher Nolan ayrıca ne kadar kötü olabilir? Okuldaki en sevdiğim hocaya da söyledim izlemesini, bana haber verir büyük ihtimalle o da:)
En kısa zamanda görüşmek üzere, kendinize iyi bakın!:3
Günün Şarkısı:
günlük seksi Mori fotoğrafı-tırnaklar kesilirken

2 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil