25 Ekim 2014 Cumartesi

18Ekim 2018

Cody Ko'nun bana ikinci kere cevap verdiğini gurur duyarak söylemek istiyorum sizlere:)
Bana ilk cevap verdiği zamandan sonra daha da yakından takip etmeye başladım kendisini. Her tweet attığında bana bildirim gelmesini sağladım. Böylece ne zaman twitterda olduğunu bilecek, eğer ilginç bir sorum varsa soracaktım. 2gün önce, servisteyken gene bir bildirim geldi. Hemen önceki günden taslaklarıma kaydettiğim tweetlerden birisini attım. Application'uyla ilgili olduğu için hemen favorilerine ekledi. Sedefle beraber sessizce sevinç çığlıkları attık. Bu heyecanla akşam tekrar bir tweet atma çalışmalarına başladım. Avusturalyada yaşadığı için aramızda 8saat var. 
Zamanımı iyi kullanmam gerekiyor. Burda hava karardığında o çoktan yatmış oluyor. Saat 5civarlarında ikinci hamlemi yaptım. En sevdiği filmi sordum, iki dakika sonra bir cevap geldi. Annem bu heyecanlı dakikalarda yanımdaydı da, çok heyecanlanmamıştım ama ne kadar mutlu olduğumu anlatamazdım:) Arık profil resmimi 3kere gördüğünden beni az çok tanıyor olabileceğini, ismimi falan okuyamıyodur ama varlığımdan haberdardır diye düşündüm. Dün ise bu olayı bir kaç kişiye anlattım. Küçük arkadaş çevremden olan bir kaç kişi ile bu olayların geleceğini planlamaya başladık. Sıramın hemen yanında olan dünya haritasından Ankara ile Sydney'in kesişim noktasını bulduk, Bangok. Bana ilk cevap verdiği gün de 18Ekimdi. 2016yılını öne sürdüm ben ama arkadaşım Ali karşı çıktı, en azından liseden mezun olmam gerektiğini söyledi. Sadece 10dakikamızı alan bu süreçten sonra düğün tarihimizi ve yerini belirlemiştik. 18Ekim 2018-Bangok. Hepiniz davetlisiniz!

                                                                        Günün Şarkısı:
günlük seksi Mori fotoğrafı



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder