11 Ekim 2014 Cumartesi

vine

Size günaydımımı şöyle bir video ile yapmak istiyorum:)
Arkadaş sorunum olduğunu biliyorsunuz zaten:) Arkadaşım S var, fotoğrafımızı paylaşmıştım bilirsiniz. Onunla en çok konuştuğumuz konulardan birisi de vine. Ne olduğunu bilmiyorsanız okumaya devam edin birazdan açıklayacağım, günümüzün konusu:) Ona bu vine'dan söz ettiğimde gülmekten yerlere yatmıştı. Frozen'daki Elsa'ya, Seda Sayan'ın günaydın deyişini ekleyip, Elsa Sayan yaratmışlar:) Her sabah birbirimizi böyle karşılıyoruz. 
Onun dışında Sedef'le konuştuğumuz bayağı bir şey daha var, dizi ve vine hakkında genelde. Bugün vine ile başlarsam ilerleyen zamanlarda diziler ile devam edebilirim. Aslında tam bir dizikoliğim ama bununla ilgili hiçbir yazım yok, zamanı geldi:)
Zamanı geldi deyince de aklıma hep Sarıgül geliyor:) Geçen seneki sınıfımda her dakika Sarıgül'ün şarkısını söylüyorduk, güzel zamanlardı.
Vine nedir? Instagram, twitter gibi bir application. Instagram'da fotoğraf paylaşırsınız, twitter'a düşüncelerinizi yazıp, insanların yüzüne söyleyemediğiniz şeyleri yazarsınız:) Vine'da ise 7saniyelik videolar paylaşıyorsunuz. Geçen senenin yazında çok popülerdi. Ben ise ağustos ayında keşfettim, tabii ki bu ağustos değil, geçen seneki:) 
Başta tanıdığım insanları takip etmeye başladım. Ondan sonra kendi sayfalarında başka insanların yaptıkları vinelar olduğunu gördüm ve şaşırdım. Twitter'da retweet etmek gibi burada da revine ediliyormuş, onlar da öyle yapıyorlarmış. Yavaş yavaş takip ettiğim insanların sayısı artmaya başladı. Her geçen gün daha da komik birisini buluyordum:) 
S, türk vinerlar'ı takip etmeyenlerden. Ama ben geçen seneki okul muhabbetlerinden geri kalmamak için herkesleri takip ediyordum. Şimdi öyle bir kaygım yok ama gene de takip ediyorum. Çıkmış bütün vinelar'ı görmem gerek!:) 
İlk başlarda like ettiklerimin, duvarımda gözükmesi beni birazcık rahatsız etmişti. O zamanlar dikkatli davranıyordum, sadece kahkaha attıklarımı beğeniyordum. Hiç de revine etmiyordum. Şimdi ise işler birazcık değişti. Bir ara gelen bir update ile beğendiklerinin profilinde gözükmesini kaldırdılar. Asıl o zaman çok üzülmüştüm. Üzülen sadece ben değilmişim, diğer update'i de geri getirdiler. Çünkü duvarımda izlediğim her yeni vinedan sonra, beğendiklerimi profilime girip tekrar izlemek gibi bir özelliğim var. Böylece hepsini ezberleyebiliyorum ve okulda S'le bunların canlandırmasını yapabiliyoruz:) 
Şimdiki durumum şöyle, beğeni sayım 3000e yaklaşmak üzere ve bu sefer kahkaha attıklarımı revine etmeye başladım.  Ama asla önüne geleni revine edenlerden olmayacağım, asla! hahaha bu şakaydı:)
Vine'daki bildirimleri, instagram'da önemsediğim kadar önemsemiyorum. Birinin beni takip etmesini falan pek önemsediğim söylenemez. Zaten sadece Morişko'nun iki üç vine'ını paylaştım. Onları da beğenen az oluyor, umrumda da olmuyor. 
Her gün okuldan eve geldiğimde ilk işim, bir gün önce en son izlediğim vine'a kadar çıkan bütün vinelar'ı izlemek oluyor. Kahkaha attığım zamanlar da çok oluyor:) En sevdiğim app diyebilirim. 
Türk vinerların çoğu şu anda ünlü oldu, filmlerle veya dizilerle uğraşıyorlar bu yüzden pek vine çıkaramıyorlar. Zaten geçen seneden bu seneye doğru vine'da bir düşüş oldu popüleritesi konusunda. Çoğu insan takipçi sayısını artırabilmek için revine for revine yapıyorlar veya popüler olan vinerlar'ın, vinelarının altına takip edeni takip ederim falan yazıyorlar. Bir ara bunun muhabbeti de çok olmuştu vine'da:)
günlük seksi Mori fotoğrafı
Etkileri neler mi? En önemlisi müzik! Her dönem bir şarkı çok popüler oluyor ve her viner bununla ilgili bir vine çekiyor. Günlük hayatınızda o şarkıyı duyduğunuzda ise hemen dans etmeye başlıyorsunuz veya aklınıza o şarkı ile ilgili olan bir vine geliyor. Wrecking Ball'un çıktığını vine'dan öğrenip izlemiştim mesela. 
Vine ile ilgili kavramlardan birisi de "do it for the vine".  Lele Pons'un vinelarını izlerseniz ne demek istediğimi anlayabileceğinizi düşünüyorum:) Zaten isminden de yeteri kadar anlaşılıyor. Bazı insanlar o kadar manyak şeyler yapıyorlar ki, inanamıyorsunuz.  
Vinerlar da kendi içerlerinde gruplara ayrılıyorlar. Herkes tarafından bilinenler, onlardan nefret edenler, tarafsız olup kendi halinde takılanlar, daha keşfedilmemiş ama çok komik olanlar, iğrenç kızlar tarafından sevilen iğrenç erkekler ama çok manyak popüler olanlar. Şu erkekleri takip etmeye bıraktım, keşfedilmemiş olan bir kaç kişiyi takip ediyorum, diğerlerini daha ben de keşfedemedim:) Kendi halinde takılanlardan çok sevdiğim bir grup var. Bir de şu popülerlerden nefret edenler favorilerim:) Aslında öyle takip ettiğim bir insan var o da en sevdiğim viner! Popüler olanları da seviyorum, takip de ediyorum, beğeniyorum da. Sedef'le de genelde onların canlandırmasını yapıyoruz.
Şu tarafsız küçük grubu söyleyeyim size:
Matt Cutshall
Arielle Vandenberg-kendisini de çok fazla severim, breaking bad'deki jesse'yle arkadaşlar
Sunny Mabrey-onu da çok severim
Brandon Calvillo-Brandon'ı da çok severim
KC James-kendisi birazcık popüler ama bu grupla takılıyor
Barron Boedecker
Bir kaç kişi daha var aslında ama benim takip ettiklerim böyle.
cody ko
Şimdi size en sevdiğim insanı söyleyeceğim, Cody Ko. Kıllı falan bir insan ama bana çok yakışıklı geliyor. Küfür ediş şekline bayılıyorum. Yaptığı her vine'ı da çok fazla komik buluyorum. İşte bazıları, istediklerimin çoğunu youtube'dan bulamadım ama bunlar da harika!

Burada küfür edişine bayılıyorum! 
Her gün eve gelip 7saniye şunları izlemeye bayılıyorum yahu!
Bugün de bayağı konuştum. Dün beden dersi vardı, hoca öyle bir ders işledi ki yataktan çıkamıyorum. Her yerim fazlasıyla ağrıyor. 
Kendinize iyi bakın, bol bol vine izleyin şu iki gün! İyi haftasonları!:3

                                                      Günün Şarkısı:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder