12 Ekim 2014 Pazar

i can't stop watching youtube#2

Bir youtube yayınıyla daha tekrar birlikteyiz.
Youtube izleme bağımlılığım iğrenç okulum yüzünden birazcık azalmış olsa da, sizlerle paylaşabileceğim bir kaç video var elbette. Buyurun efenim:

Taylor Swift-Shake It Off PARODY: En sevdiğim youtuber lisbug tarafından yapılmıştır. Şu anda kafama tamamen takılmış olan Taylor Swift'in Shake It Off şarkısının parody'sidir. Çok güldüm, çok eğelendim:

Little Reasons To Smile: Pewdiepie'ın tarafından hazırlanmıştır. Şu zor günlerimde cidden gülmeme sebep olan nedenlerden bir tanesidir. 

Loki Interview PRANK: Smosh'un, Tom Hiddleston ile yaptığı gerçek olmayan röportadır. Bu videoyu ilk keşfettiğim zaman günde en az 2kere izliyordum. 

A Film For Ella: Dünya'nın en yakışıklı ikizlerinden adı Jack olanın, yani benim az sevdiğimin sevgilisi için hazırladığı bir videodur, buyurunuz:

How To Care For Your Cermet: Jenna Marbles'ın köpeği ile ilgili hazırladığı bi videodur. İlk ilzediğimde çok gülmüştüm:)  
 
Kendinize iyi bakın!:3
                                                                             Günün Şarkısı:
günlük seksi Mori fotoğrafı

2 yorum: