26 Ekim 2014 Pazar

instagram eğelenceleri

Günaydın!
Bugün sizlere instagramdan takip edebileceğiniz bir kaç hesabı paylaşacağım. Paylaştıkları resimlerin çok profesyonel ve güzel olduğunu düşünüyorum, umarım sizler de beğenirsiniz.
Daha önce de söz ettiğim kişiler bunlar. JacksGap adında bir youtube kanalları var. Şu anda ne yapıyorlar bilmiyorum ama Dünya'nın her yerine gidip muhteşem fotoğraflar çekiyorlar gibi bir halleri var. Instagram hesapları kendileri kadar hoş. Buyurun Jack ve Finn Harries:
PS:Benim favorim Finn:)



















 Maalesef bu muhteşem ikizimizin sevgilileri var. Uzun bir süre boyunca bu duruma üzülmüştüm ama şimdi sevgililerinin de kendileri kadar tatlı olduğunu öğrendim. Güzel bir instagramları var. Buyurun Ella ve Emma:)
                           














Şimdi sıra birbirinden güzel iki kızımızda. Bir tanesi kırmızı saçlı diğeri ise mavi:) Bir tanesinin youtube kanalı var diğerinin ise blogu. Kırmızı saçlı olan, instagramını daha çok kıyafetlerini paylaşmak üzere açmış bulunuyor. Diğeri ise daha çok yeni çıkan videolarını haberdar etmek için veya hoşuna giden resimleri paylaşmak için kullanıyor, aynı zamanda da kedisi var:) Buyurun Lua ve Anastasjia:




















Sıra hayvanlarda! Aynı tür fotoğraflar paylaşıyorlar ama bir tanesi pug, diğerinin cinsini bilmiyorum:) İkisi de köpeklerinin profesyonel bir şekilde çekilmiş harika fotoğraflarını paylaşıyorlar. Pug olmayanı arkadaşım Mina sayesinde takip ediyorum, pug'ı ise Cody'nin applicationu sayesinde buldum. Çok eğelenceli hesaplar olduğunu düşünüyorum ve beğeneceğinizden eminim. Buyurun:



















Herkese güzel pazarlar! Kendinize iyi bakın!:3
                         Günün Şarkısı:
günlük seksi Mori fotoğrafı
                                                                        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder