3 Ekim 2014 Cuma

cumaymış bugün yahu

İğrenç geçen lise hayatımdan 3gün kaynatacağım için ne kadar mutlu olduğumu anlatamam size! Hocaların hiçbiri çok ödev vermedi, ortaokulla karıştırmayın burayı falan dediler. Tatilin ilk gününde de oturup ödeve başlayacak değilim herhalde. O yüzden size, geçireceğiniz boş bir gününüz olduğunda ve birazcık hasta olduğunuzuda neler yapabileceğinizi anlatmak istiyorum:)

Yataktan çıkmak istemeyenlere:
Havalar iyice soğudu, en iyisi yatağınızın içini iyice sıcak tutun siz. Kat kat battaniyeler, pofuduk yorganlar, güzel bir sabahlık:) Kabartın iyice yatağınızı, içinde yumuşacık bir yere yerleşin. Alın elinize kitabınızı, birazcık ondan okuyun. Birazcık da şiir okuyun mesela, yanında da sıcacık bir çay çok iyi gelir. Müzik de dinleyin, takın kulaklığınızı, alın bilgisayarınızı kucağınıza internette gezinin. Yanında da atıştırmalık bir şeyler yiyin mutlaka. Ben sivilcelerim yüzünden cips yiyemiyorum maalesef, ama size patlamış mısırı öneririm:) 





Yatağımdan da çıkmak istemiyorum ama salon daha aydınlık diyenlere:
Benim en büyük sorunum, internet çekmiyor odamdan. Ne kadar yatağımda kalmak istesem de çıkmak zorunda oluyorum. Ama bu beni durduracak değil, napıyorum? Battaniyemi, yastığımı, sabahlığımı alıp salona gidiyorum:) Diğer seçeneğin aksine daha hareketli geçiyor bu salon maceraları. 
En güzel koltuğu kapın bir kere salondaki, iki üç tane battaniye serin, sabahlığınızı giyip iyice şiştikten sonra girin içerisine bu battaniyelerin. En önemlisi, güzel bir film seçin! Benim şu sıralar bir Harry Potter merakım tuttu, onu seçeceğim ben. Hastasınız ya, kendinizi şımartmak için ayıcığınızı da getirin, ayıcığınız yoksa kedinizi alın. Sıkı sıkı sarılıp, battaniyelerin ve sabahlığın arasında kaybolduktan sonra başlatın filminizi. Çayınızı da koyun yanınızdaki sehpaya, keyfinize bakın!





çok tatlı ve çok yumuşak bir pijamanız da olsun mutlaka
Bayramınız güzel geçsin, salgın var dikat edin grip olmayın, kendinizi de şımartın!:3

                        Günün Şarkısı:
günlük seksi Mori fotoğrafı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder