30 Eylül 2014 Salı

the hobbit

Gelmiş burada Hobbit'in eleştirisini yapcak değilim tabii ki, okudum, muhteşemdi. Bu görevin bana düştüğünü düşünmüyorum:) Ama okuduğum kitap çok güzeldi, ingilizceydi ve resimliydi:) Sizlerle bu harika bir kaç sayfayı paylaşmak isterim.

Böyle bir şey dışarıdan:
İçerden de böyle:)



Arkadaşımın basketbol takımından bir çocukla konuştum bir kaç hafta önce. Lord Of The Rings filmlerini 15 kere izlemiş, 8yaşından beri hayranıymış. Hobbit'in de 3.filmini büyük bir heyecanla bekliyormuş. Ben de şimdi kitaplarını okuyorum dedim. Yok boşver kitapları, bence filmlerini izle dedi. Nasıl sinir oluyorum bu tip insanlara belli değil. Bence sen kitaplarını oku dedim, bitti konuşma. Sen de benim kadar hayran mısın diye soruyor birde bana. 
Şimdi sıra Lord Of The Rings serisinde, bugün ilk kitabına başlıyorum. Ya da kitaplarını hiç okumayıp, sadece filmlerini mi izlesem?:)
Kendinize iyi bakın!

                                                                          
                                                                             Günün Şarkısı:


günlük seksi Mori fotoğrafı
          






6 yorum:

  1. ''lord of the rings'' filmler çok iyiydi.ama hem okuyup hem izlemek daha keyifli olabilir.

    YanıtlaSil
  2. Ya bu ne kadar güzel blog imiş. :D Burayı bulmama vesile olan Mina'ya da buradan teşekkür edeyim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim, hoşgeldiniz!:3

      Sil
  3. Merhaba;
    Blog, kediş, kelimeler ve fotoğraflar pek güzel. Minaya merci mesajı yazmalıyım acil:) Ayrıca bu kitaba bayıldım bir Hobbit sever olarak:) Keşke ben de bulup edinebilsem ahh ahh sanırım onunla yatar kalkardım ben:) Geçen gün kendimi hobbit olarak hayal ettim, belki bir gün olurum, neden olmasın?
    Pamuk Mori'ye sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm, hoş geldiniz!:3
      Şu iki aydır ben de, eğer hobbit olsaydım ne kadar güzel bir hayatım olurdu diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Morişko'nun da burdan kocaman selamları var size:)

      Sil