14 Eylül 2014 Pazar

ay okullar açılıyor

Yarın okullar açılıyor valla, liseli oldum. Arkadaş grubunda da bununla ilgili şakalar yapıyorum, gülüyorlar mutlu oluyorum:) Dün arkadaşımın doğum gününe gittim de çoğu sevmediğim insanlardı, bütün yaz boyunca gıcık olduklarım. Birazcık geçti sinirim, yüz yüze görüştükten sonra ama yakın falan da olmam artık o kadar arkalarından konuştum:)
Birbirine küs olan iki insanla çok yakın arkadaşım, buda beni çok zorluyor. Ama birisiyle aynı okula devam etmeyeceğim için hayat daha kolay olacak, ikisini de seviyorum taraf seçmek zorunda olmayacağım ya da bir süre daha ertlenemiş olacak.
Uyku düzenim falan da bozuldu, gece 4de yatıp sabah 1de kalkıyordum. Şimdi 7de kalkmam gerekeceği için daha erken bir yatma saati bulmam gerekiyor, 11olabilir.
Tatilin bitmesini özellikle bu yaz hiç istemiyorum aslında. Tatile falan gidip her gün arkadaşlarımla değildim ama bu blog işi baya zamanımı almaya başladı ve yapacak bir işim olması hoşuma gidiyor. Daha çok film izlemek daha çok dizi bitirmek istiyorum, kitaplarımı da gecenin köründe okuyabilmek istiyorum. Şimdi aynı sınıfta olmak zorunda olduğum manyak insanlarla 4senem başlıyor. Buna hazır değilim ayrıca en yakın arkadaşım B'yle aynı sınıfta olamıyorum!
b. bu
Ayrıca Mori sürekli benim sandalyemde uyuyor, ödevlerimi bile yapamaycağım, açmasınlar şu okulları. Eskiden tatilden sıkılmış bir şekilde heyecanla beklerdim okulların açılmasını ama şimdi herkes gerizekalılaşmaya başladığı için hiç eğelenceli bir durum değil. Yatağında uzanıp şiir okumaktan güzeli var mı?
Şiir demişken de önceden söz vermiş olduğum Cemal Süreya şiirlerinden birini paylaşayım sizlerle. Annemle beraber ezberlemeye çalışmıştık ama annem başaramadı. Cemal Süreya'nın en sevdiğim şiiri diyebilirdim ancak bunu okuduktan iki gün sonra başka bir tane daha keşfettim. Favorim olan 3tane var diyebiliriz kısacası. Şimdi bir tanesini paylaşayım da sonra diğerlerini de yayınlarım. Hepsi biribirinden güzel zaten. İnsan bir kere okumakla doyamıyor.

ÖZÜR
sen akışkan ayna dertli böcek
çamaşırımda besleyici leke

alınyazımın tek okunaklı yeri
bıçkın sevinç kunt öfke

küçük dilini yutmuş kırmızı soğan
yücegönüllü akasya

havı çıkmış eteklik
hafifçe karnı olan

sen elisürencil
öyle bir laf varsa işte o 

dün için özür dilerim
şimdi işten çıktın beşiktaştasın

kim istemez mutlu olmayı
mutsuzluğa da var mısın
                         Günün Şarkısı:
sokağımızın köpeği, Mina'nın favorisi 

                                   




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder