21 Eylül 2014 Pazar

youtubers update

Herkese merhabalar!
Size bitirdiğim matematik ile yapmam gereken coğrafya ödevinin arasındaki boş zamanımdan yazıyorum. Biraz önce Mori'yi sinirlendirdim, elim birazcık ısırılmış, acıyor.
Size keşfettiğim iki youtuber'ı anlatmak istiyorum. AmazingPhil ve JacksFilms:
AmazingPhil: Nerd bir tipi var ama youtube kanalı oynadığı bilgisayar oyunlarıyla falan ilgili değil. Her bölüm ayrı bir konu seçiyor ve onun hakkında konuşuyor. Britisih ayrıca, mavi de gözleri var. Ama öyle yakışıklı falan değil, diğer bütün insanlar haricinde ise asıl amaçı popülerlik değil. Kendisini hem çok beğeniyorum hem de çok gülüyorum. Totoro seviyor bide:3 Sizlerle de birkaç videosunu paylaşmak isterim.

The Breakup:

My Google Search History:

JacksFilms: Bunu bir popüler olma isteği var ama uğraşmıyor da. Haftanın bir kaç günü video koyuyor, bu yüzden subscribe ettim, yoksa video koyduğu güne göre kanalına gidip izlerdim. Diğerleri gibi takipçilerine falan bir sevgi beslemiyor. Hani beslese de böyle"thank you guys so much"falan filan dediği hiç olmamıştır videolarında. YGS diye"your grammar sucks"videoları yapıyor. Müzik kliplerinin parody'lerini yapıp, Jackask başlığı altında da ona sorunlar soruları yanıtlıyor. Biraz izledikten sonra benim edindiğim izlenimleri siz de edinirsiniz mutlaka. Ama gene de adamı çok seviyorum ve videolarını çok komik buluyorum. İşte bir kaçı:

WTF is JacksFilms:

Dubstep Solves Everything:

Your Grammar Sucks#88:

son zamanlarda deli gibi dinlediğim ve pek gurur duymadığım
günün şarkısı:
günlük seksi Mori fotoğrafı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder