7 Eylül 2014 Pazar

pazar yazısı

Babam bana kedili bir ajanda almış. Pek kullandığım bir eşya olarak sayılmasa da, lise hayatımda kullanabileceğimi düşünüyorum. Bir de lise heyecanı başladı gibi. Okullar açılana kadar şu sivilcelerimin geçmesi lazım.
Biraz önce kahvaltı yaptık babam-ben-tekila. Ben yemekten yoruluyordum, babam birileriyle mesajlaşıp gülüyordu, Tekila'da orda yemek heyecanıyla titriyodu. Yiyemediğimiz salatalıkları falan verdik, dün zaten gök gürültüsünden falan çok korkmuştu manyak:)
Birde hediye gelmiş babama, değiştirmek için AVM'ye gittik dün, ordan da bana çorap-kot ve converse aldık:))):):) İndirimdeydi çok güzel oldu. Neyse yemek yiyelim dedik. Etrafımızdaki bütün anne veya babalarıyla oturan çocuklar, ellerinde telefon ya mesajlaşıyor ya da sosyal medyada takılıyorlardı işte. Ama bizim masamızda, ben yemeğimi yiyordum babam ise yıllardan beri telefonunda oynamaya bayıldığı kart oyununu oynuyordu. 2sene öncesine kadar da bana kızardı çok mesajlaşıyorum diye, ne kadar ilginçleşti durumlar.

Akşam eve döndüğümüzde de komşumuz kurabiye getirdi bize. Ay nasıl muhteşem bir şeymiş, gece 4de kalıp yedim. Şekilli falan, üzerinde şeker var. Sonra niye pantolonlara sığamıyor oluyorum ama bana ne, açım. Babam da çok alay etti dün benle, koca kıç olmuşsun diye.

Aklımda da çok güzel bir sonbahar planı var, anneme söyledim de sizlerle de paylaşayım. Alışveriş amacı olmadan dışarı çıkıp, Ankara'nın eski arka sokaklarını, yerdeki kurumuş yapraklar ve hafif bir rüzgar eşliğinde gezmeyi düşündüm. Yanımıza da sadece 5lira alalım, o da zorda kalırsak diye olsun.
Herkese de iyi pazarlar, güzel bir gün olsun!:3
                                                                                 Günün Şarkısı:

günlük seksi Mori fotoğrafı

                                                  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder