27 Eylül 2014 Cumartesi

the vow

Yazın evde oturup film izliyordum. IMDb'ye girip sevdiğim aktör ve aktristlerin oynadığı filmlere bakıp ilgimi çekenlerin screen shot'unu çekiyordum, zamanla izliyordum. The Notebook'da oynayan kızın filmlerine bakarken şu anda en sevdiğim film olan About Time'ın yanında "The Vow" adlı filmi de buldum.
Bir trafik kazası sonucu kız hafıza kaybı geçiriyor ve şu anda kocası olan adamla tanıştığı andan önceki her dakikayı hatırlıyor. Film, kızın hafızasını yerine getirebilmek üzere adamın uğraşlarından oluşuyor. Birlikte oldukları zamana ait sadece 15-20 dakika var filmde ve şahsen sadece o kısımlarını sevdim ben. Bu film arayışlarına güzel aşk hikayeleri izleyebilmek üzere girişmiştim, sanırım beklediğim şeyleri karşılamadığı için sevmedim bu filmi. Başka bir ruh halindeyken izlesem sevebilirdim belki ama IMDb puanı bile 6.8, ne bekleyebilirsiniz ki?

işte trailer'ı, bide eski bir film:) Yani 2yıl önesinin, 2012'nin:


Rachel McAdams'ı çok seviyorum. Çok güzel bir kadın olduğunu ve gülüşününde harika olduğunu düşünüyorum. Aradığım güzel aşk hikayelerinin yanında izlememdeki diğer amaç da buydu zaten. İzlediğim filmlerindeki kaküllerine o kadar hayran kalıyorum ki, son zamanlarda sürekli düşündüğüm kakül yaptırsam mı yaptırmasam mı sorusuna evet cevabını alıyorum. Ama zaten okul için 6.30 da kalkıyorum, saçlarımda kıvırcıkmış ingilizce hocasının söylediğine göre, sabah sabah hiç uğraşasım olmuyor. Diğer yandan da sıkıldım şu orta iğrenç saçımdan. Napsam bilmiyorum. Hem kakül sivilcelerimi de kapatabilir!:)
Neyse işte, lise hayatıma geçersek iğrençliğini sürdürüyor. Artı olarak da ödevlerim çoğalıyor! Daha ilk quizden hayatımın en düşük notunu aldım o da en sevdiğim ve başarılı olduğum matematik dersinden.

Umarım sizler güzel günler geçiriyorsunuzdur, işte günümüzün şarkısı:


günlük seksi Mori fotoğrafı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder