28 Eylül 2014 Pazar

death note

Annem bir gün eve, elinde Japon çizgi romanı olan mangalardan, Death Note ile geldi. Tam da o sıralarda American Horror Story'nin 1.sezonuna başlamıştım, Violet adlı dizinin genç kızıda, odasında son ses müzik açıp çizgi roman okuyordu. Onun da etkisiyle her gece yatmadan önce yarım saatimi manga okumaya ayırıyodum. Hayatımda ilk defa bu tür bir kitap okuduğum için heyecanlanmıştım ve süper olduğunu düşünüyordum (hala da düşünüyorum). Konusu çok ilgimi çekti ve kısa bir sürede de bitirdim. Neyi mi anlatıyor?
Adamımız Light, dünya zekisi bir çocuk, çok da yakışıklı. Sınavlarında falan hep birinci oluyor. Bir gün okuldayken, dersten çok sıkılmış, camdan bahçeye bakıyor. Gelip geçen insanları izlerken gözüne gökyüzünden düşen bir kitap çarpıyor. 




Ders çıkışında kitabın düştüğü yere gidiyor ve yerden kitabı alıyor. Siyah bir şey, kapağında da"Death Note"yazıyor. İlk sayfalarında bunun bir"şinigami"nin kitabı olduğu ve bu kitaba adı yazılan kişinin öleceği yazıyor. Şinigamı kelimesine anlam veremeyip, ölüm işine gülüyor. 
günlüğümün ilk sayfası bu da
Kitabı çantasına koyup eve gidiyor, annesine deneme sınavında ülke birincisi olduğunu söylüyor ve odasına çekiliyor. 
Kitabı denemek üzere, televizyonunda gördüğü bir suçlunun ismini yazıyor ve işe yaradığını fark ediyor. Light, bu suçluları öldürme işlemlerine devam ediyor ve tam 5gün sonra ise kitabın sahibi olan şinigamı, Ryuk ile tanışıyor. Ryuk, Barış'ın en sevdiği karakterdi bu arada. 
Light ve Ryuk
Daha fazla anlatmayacağım, anneme 6.kitabın oralardayken spoiler verilmiş. Bana hiç verilmedi ve bu yüzden son kitabı çok büyük bir heyecanla okudum. En sevdiğim kitapta zaten sonuncu kitap. Beyaz bir kapağı var, bütün kitap da sadece tek bir yerde geçiyor falan güzeldi:) 
Death Note'u okuyanların çoğu genelde Light ve şu anda kim olduklarını söyleyemeyeceğim diğer kişiler arasında taraf tutuyorlar. Ben sonuna kada hep Light'ın tarafındaydım. 
Okulda bir ara çok meşhur oldu falan. İnsanlar gelip benden okumak için kitapları istiyorlardı. Gerizekalı bir arkadaşım var gerçekten nefret ediyorum, hiçbir şey anlamaya anlamaya okudu şunları. Hani okulun en popüler kızı olacak ya, her şeyleri yapmış olması gerekiyor. 
Aldılar kitaplarımı, sayfalarını bükülmüş bükülmüş verdiler, hepsi manyak.
 
                                                                        Günün Şarkısı:
günlük seksi Mori fotoğrafı
                                                  





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder