20 Ekim 2014 Pazartesi

camp

Hakkında yazacağım ilk dizimiz "camp". Bugün çok yoruldum da kısa bir şeylerle başlayayım dedim. 
Oturup izlenmeye değecek bir dizi değil. Dizideki kızı da hiç güzel bulmadım zaten. Konusu ne mi?Ailesi tarafından zorla kampa götürülen bir çocuğun yaz tatilini anlatıyor. Çok fazla hatırlamıyorum ama düşününce konusu farklı gelebiliyor. Kaldırılmasaydı izlemeye devam edebilirdim, yaz tatilinde çerez gibi izliyordum. Kaldırılma nedenini de anlayabiliyorum, çoğu gerizekalı kızın ilgisini çekecek yakışıklı çocuklar veya bir aşk hikayesi yok. 
O zamanlar dizimag vardı, ah dizimag nasıl özledim.. Neyse işte, yorumlarda insanlar ne kadar eğelendiklerini falan da yazıyordu. Yaz tatilinde benim gibi sıkıntıdan ölen insanların buluşma yeriyidi dizimag ve kendime yakın çok insan buluyordum. Niye kapatıldı ki, ahh ah!
İşte böyle, kendinize iyi bakın! Şimdi koltuğumda sabahlığımın içine gömülüp Lord Of The Rings okuma zamanı!:3
                                                                             Günün Şarkısı:
günlük seksi Mori fotoğrafı
koca kıç temalı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder