9 Kasım 2014 Pazar

now is good

Burnum aka aka yazıyorum. Birazcık ağlamaktan birazcık da hastalıktan. Bir film izledim az önce. Dün akşam 3saatimi imdB'de geçirdikten sonra izlemek istediğim bir kaç filmi not almıştım. Özellikle romantik filmleri seçmeye çalıştım çünkü sıcacık yatağımın içinde uzanırken halime ağlamaya bayılıyorum.
Dakota Fanning ilgimi çekti biraz, onun filmlerine baktım. İlgimi çeken iki tane olmuştu, bugün de bir tanesini izledim, Now Is Good. The Fault In Our Stars'a benziyor birazcık, kız lösemi. Filmin başından beri de kızın öleceği belli ediliyor zaten. Böyle karamsar, tedavisini yarıda bırakmış ölmeyi bekleyen bir şey. Ölmeden önce yapmak istediklerinin listesi var sadece ama film hiçbir şekilde bunun üzerine kurulmamış. Hani aşkı bulup her şey yoluna dönüyor diye bir şey de yok.
Çocuk sinirimi bozdu. Hani yakışıklı falan da insanda hiçbir oyunculuk anlayışı mı olmaz. Tamam tamam o kadar da kötü değil ama güzel diyemeyeceğim.
Onun dışında da kızın ailesi bir normal değildi. Kardeşi sürekli Tessa öldüğünde falan gibi konuşmalar yapıyordu, annesi birisiyle konuşurken sürekli telefonla ilgileniyordu. Kızın burnu kanıyor orada hala elinde telefon. Babası fena değildi ama kızın zaten ölüm döşeğinde niye yapmak istediği şeylere izin vermiyorsun. Kız asidiyde yaptı gene yapacağını.
Müzik neredeyse hiç yoktu, birazcık sıkıldım aslında heyecanlı şeyler olmadı. Herkesin yüzü asıktı. Ağlama sebebim ise, başka birisinin ağladığını gördüğümde zaten gözlerim dolar, burda da 3kişi aynı anda ağlayınca tutamadım. Gene de kendimi çok sıktım ağlamamak için çünkü babam gördüğünde "niye ağladım kızım kıyamam ben sana" triplerine giriyor:) Film veya dizi izlediğimi de düşünemiyor, bir şeye moralimin bozulduğunu sanıyor.
Film 2012'de çekilmiş, imdB puanı: 7,3. İyi pazarlar!:3
İşte Fragmanı:
 Günün Şarkısı:
günlük seksi Mori fotoğrafı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder