5 Kasım 2014 Çarşamba

renkli nutellalı ekmek

Ya şu hoşlandığınız çocuğun asla sizi fark etmeyecek olma durumunu napıyorsunuz? Bir süre boyunca boş hayaller kuruyorsunuz ve sonunda geçiyor diye umuyorum. Daha başında olmam üzücü bir durum.
Onun dışında da sınav haftasındayız yahu! Edebiyat, matematik, biyoloji, kimya ve ingilizceyi olduk. Ama tabii ki daha bitmedi! Haftaya da devam ediyorlar.
Onun dışında Lord Of The Rings'in birinci kitabını bitirdim!!:) Kitap yorumlarımı en kısa sürede paylaşacağım sizlerle.
Bugün de sizlere hoşuma giden başka kolay bir atıştırmalığı anlatayım, sonra da gidip yarınki sınavıma çalışayım:) Her akşam yemekten sonra, son noktayı koymak amacıyla yaptığım süper tatlı bir şey! Nutellalı ekmek tabii ki ama bir süprizi var. Renkli mısır gevreklerimizde de kullandığım, pasta süsleme şeylerinden de ekliyoruz:) Ay dünyanın en harika şeyi oluyor. Açık konuşacağım, şu ayın başına kadar hiçbir şekilde nutella hayranı değildim Hani insanların öyle abarttıkları gibi çok güzel çok harika olduğunu düşünmüyordum. Canımın aşırı tatlı çektiği bir dönemde evdeki tek çikolatalı şeyin nutella olduğunu gördüm. Annem de ekmeğin üzerine sürüp ye dedi. Ama olmaz, böyle çok sade diye düşündüm ve hayat kurtarıcım olan renkli pasta süsleme şeylerimden ekledim. Yerken kıtır kıtır bir ses çıkarmasının yanında da iki katı tatlı olduğu için yemesi dünyanın en lezettli ve en güzel şeysi. E tamam kilo alıyorsunuz tabii ama değer olduğunu düşünüyorum:) Şimdi oturup burda size neler gerek falan yazmayacağım. Sadece küçük bir tavsiye, Uno'nun karadeniz ekmeğini kullandığınızda daha da bir güzel oluyor. İşte şurada, hazırladığınız şeyin neye benzeyeceğine dair bir resim, bir de günlük seksi Mori fotoğrafımız. Kendinize iyi bakın!:)
Koca kıç Mori'de bu hafta:
günlük seksi Mori fotoğrafı





















Günün Şarkısı:

2 yorum:

  1. Pumpkin'ler eskiden ne iyi gruptu ya. Today ve Eye hele ne şarkılardır.. Manic Street Preachers'la birlikte ikisine de yazık oldu bence :( Mori'ye selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Manic Street Preachers'ı bilmiyorum, hemen dinlemeye başlıyım, daha keşfedecek çok şey var!:)
      Mori'de en içten mırlamalarını gönderiyor:3

      Sil