14 Kasım 2014 Cuma

sınavların bitmesinin şerefine

Ay çok güzel haberlerim var! Sınav haftaları bitti sonunda! O kadar mutluyum ki, haftasonu yatağımda uzanıp sırf film izlemek istiyorum. Bir de kitabımı okumak:) Notlarım güzel geldi, lisenin sınavları hakkında en ufak bir fikrim olmadığı için her akşam oturdum en az 1.30 saat çalıştım.
Babamla dışarıda yemek yedik şimdi. Hayatta en sevdiğim şey, tavuk yedim ben, hem de çıtırlı! Tok olsam bile mutlaka yiyebilirim, o kadar seviyorum. Şimdi de eve geldim, arkadaşım bana izlemek için romantik filmler sordu. Çok iyi bildiğim bir konu olduğu için içimden sevinç çığlıkları attım:) Hemen izlemeyi düşündüğüm bütün filmleri söyledim, fargamanlarını izleyip bugün hangisine izleyeceğine karar verir o. Ben de bu yazımdan sonra yorganımın içine girip başlayacağım bir tanesine. Ha geçen gün de yeni bir film izlemiştim, unutturmayın onu da yazayım:)
Babamla dışardayken de bir yerde kıyafet baktık, okul için takım elbise lazım olacak bana. Girdiğim kabin tamamen lacivertti, çok hoşuma gitti. Tabii ki ben de oturdum, fotoğraf çekindim birazcık:) Sonlara doğru da birazcık saçmalayıp ayaklarımın duvardaki halini çektim, neden bilmiyorum ama güzel gözüküyordu:) Buyurun şöyle göstereyim, gerçi yarın bir gün instagramda görebilirsiniz ama:)

çoraplarım filli:)
Bugün eve geldiğimde annemden şöyle bir not aldım ve küçük bir mutluluk anı yaşadım:
Onun dışında da bir hafta içi eve şunlarla geldi annem. Kahve Dünyası'ndan almış, sıcak çikolata. Sınava çalışırken harika oluyorlar, onun dışında nerdeyse her gün eve kafam çatlayacak gibi geliyorum, bir tanesini yapıp yarım saat dinlendikten sonra hiçbir şeyim kalmıyor. 
Derslerde sıkıldığımda falan da karalamayı sevdiğim çok güzel bir şey var, papatya. Bütün defterlerimin her sayfasında mutlaka bir tane papatya bulunur. Bana nedense çocuk olduğum zamanları hatırlatıyor. Daha küçücükken papatya çizemediğim için anneme çizdirdiğim ve sonra da üzerine not yazdığım bir kağıt parçası var, banyoda asılı şu anda, ondandır belki. Bu da evde ders çalışırken kullandığım yazı tahtasına çizdiğim güzel bir papatya, buyurun:)
Lise hayatımda da işler düzelmeye başladı. Belki de ben alışıyorumdur. Sedefle beraber olabildiğince eğelenmeye çalışıyorum. Annem, iğrenç geçen günlerim yüzünden her gece ağaladığım zamanlarda bana hayatın zaten güzel bir yer olmadığını, sayılı geçirdiğim eğelenceli zamanların farkına varmam gerektiğini söylemişti. O günden beri de o eğelenceli zamanları çoğaltıp hayatı daha da yaşanabilir yapmaya çalışıyorum. Zaten bir yerden sonra da her şey düzeliyor, alışıyorsunuz, kendinizce çözüm yolları buluyorsunuz.
Son olarak da söylemek istediğim şey ise, sabahları evden servisle okula gittiğim 1saati ne kadar çok sevdiğim ile alakalı. 7.10 de biniyorum ve 8.10da okulda oluyorum. Bu bir saat boyunca ise hep müzik dinliyorum. Oturuyorum cam kenarına, takıyorum kulaklarımı. Şu sıralar indirdiğim Manic Street Preachers'ın şarıklarına alışmaya çalışıyorum. Bu sırada geçtiğimiz yollardaki insanları inceliyorum, servise binenlerin kişiliklerinı tanımaya çalışıyorum. Yolun yarısında da uykum geliyor, kafamı cama dayayıp gözlerimi kapatıyorum.
Sizler nasılsınız? Umarım her şey yolundadır ve güzel günler geçiriyorsunuzuzdur. Yakında kar yağmaya başlayacak bu konuda çok heyecanlıyım işte. Kendinize iyi bakın, en kısa zamanda tekrar görüşeceğiz, sanırım yarın oluyor o da:)
Günün Şarkısı:
günlük seksi Mori fotoğrafı-eve gelince kediyi faresiyle bulmak temalı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder