7 Ağustos 2014 Perşembe

about time

Hadi dün izlediğim muhteşem bir film olan"About Time"hakkında konuşalım.
Yaz tatilimi evde oturarak geçirdiğim için zaman geçirmek üzere uğraşlara giriyorum. Yeni diziler izlemeye başlayayım desem, çok fazla izlediğim için üşeniyorum. Bu durum içerisinde de gene izleme eylemini bulunduran filmler aklıma geldi. Ben de telefonumdan imdb'ye girip sevdiğim aktör ve aktristlerin başrölünde olduğu filmleri bulup, screenshot'ını çekiyorum. Gün içerisinde de ruh halime göre hangisini izlemek istiyorsam, oturup bilgisayar karşısında, buzlu icetea'imi alıp izlemeye başlıyorum. Ne diyorduk, About Time:
The Notebook'daki kızın filmlerine bakarken buldum bu filmi. Geçen sene çekilmiş. Konusu ise, 21yaşındaki Tim'in zamanda yolculuk yapabildiğini öğrenip, kız arkadaş edinebilmek ve fazlası için neleri değiştirdiği ve sonuçlarıyla alakalı. Her filmin bir tepe noktası olduğu için, Tim kız arkadaş edindikten sonra bir tedirgin izlemeye başladım. Ancak korktuğum sonuçlardan hiçbiri çıkmadı, sanırım bu da filmi bu kadar çok beğenme sebebimdir. Onun dışında da Tim'in ailesini çok sevdim. Sıradan değiller, herkes farklı bir alemde. Ayrıca da Tim'in ingiliz aksanı var ve film Londra'da geçiyor:)
Bence filmin romantik olmasında sadece Tim'in Mary'i çok sevmesi değil, babası ve kız kardeşini(en sevdiğim karakter)de çok güzel ve çok kocaman sevmesi önemli bir etken.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder