1 Ağustos 2014 Cuma

quotev

Dün yaptığım bir quiz'in sonucu:
"You are a happy unicorn, keep on smiling"

En sevdiğim youtuber'ın Lisa olduğunu daha önce de söylemiştim. Dün onun kanalına bakarken yaptığı"youtuber boyfriend"quiz'ini gördüm ve ben de yapayım dedim, bu sayede de dünyanın en muhteşem sitesini buldum(!) İnsanlar genelde aşk içeren hikayeler paylaşıyorlar ya da bununla ilgili quizler yapıyorlar. Şahsen dün bütün boyfriend quizlerini yapmış bulundum. Siteyi de baya eğelenceli buldum aslında. Saçma salak bir şey olması dışında kendi kendime ingilizce konuşup çıkan sonuçlar sonucunda kahkaha atabiliyorum, baya eğelenceli:) Ayrıca sadece de aşk veya erkek arkadaşlar hakkında quizler yok, örneğin biraz önce"supernatural"quizini yaptım. İlerleyen günlerde de detaylı bir şekilde siteyi keşfetmeyi düşünüyorum. Evde boş boş geçirdiğim şu yaz günlerinde cidden beni güldürebildiği için bu siteyi bulmam iyi oldu. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder