14 Ağustos 2014 Perşembe

i can't stop watching youtube#1

Son zamanlarda izlemeyi çok sevdiğim bir kaç youtube videosu paylaşayım sizlerle:
How Girls Text Back: İzlediğim bir videonun kenarında çıkan önerilen videolar kısmından buldum. Daha önce hiçbir videosunu izlememiştim ama oyunculuğuna hayran kaldım. Bu videosunu cidden gülerek izledim ve ele aldığı konuda çok doğruydu:) 
Lorde-Royals(Puppy Version): En sevdiğim youtuber'ın lisbug olduğunu daha önceden söylemiştim. Köpeği ile beraber Royals şarkısının parody'sidir.  
Jabba The Hutt: PewDiePie'in, rastgele videolarından bölümler seçilerek hazırlanan, köpeği Maya ile ilgili ezberlemiş olduğum müzik videosudur. 
The Cereal Machine: İngiliz aksanlı sevgili yakışıklı ikizlerimiz Jack ve Finn'in hazırladıkları mısır gevreği makinasını videosudur. 
Cats React To Viral Videos: Gördüğüm en tatlı videolardan bir tanesidir. The Fine Bros'un her zamankinden farklı olarak hazırladıkları bir videodur. Normalde çocuklara veya gençlere izlettikleri videoları bu sefer kedilere izletmeyi denemişler:) Videonun sonlarına doğru ise kedi kostümüne girmiş bir kaç youtuber'da var, Lisa dahil, yehuy!
Bu yayın için bu kadar video yeter sanırım:) Sizlerle paylaşmak istediğim daha bir çok video var, "i can't stop watching youtube" başlığı altında devamı sonra gelecektir, yupi! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder