5 Ekim 2014 Pazar

bugün bayram!

Aslında bayramın ilk günü dündü, ama bugün de bayram!:) Ben de size dün yani bayramın ilk günü neler yaptığımı anlatmak istiyorum:)
Sabah kalktım, güzeldi. Hiçbir planım da yoktu bayram günü için. Kahvaltımı yaptıktan sonra öncelikle aile üyelerini arayıp bayramlaştım. Kuzenimi, halamı, babaannemi falan. Mesela kuzenimle halam aynı evde yaşasa bile, ikisini farklı farklı aramam gerekiyor. Halamı aramışken kuzenimi de telefona vermesini istediğimde beni azarlıyor genelde, onu da ayrı arasana diye, artık bu hatalara düşmüyorum:) Bir de erkenden aramak gerekiyor, yoksa öğle civarları onlar sizi arayıp neden aramadığınızı sorgulayıp,  bir de onun için azarlıyorlar.
Bu hafta Mori haftası birde, bugün maalesef son günü ama size nedenini açıklayım. Pazar yazısı adlı yazımda, babamın bana aldığı kedili ajandadan söz etmiştim. Her haftaya bir kedi düşüyor bu ajandada. Bu hafta Mori'ye çok benzeyen Pamuk adında bir kedinin resmi vardı. Tek arkadaşım S'le bu haftanın Mori haftası olması gerektiğini kararlaştırdık. Aile aramalarından sonra da onu bir güzel öptüm ve ıslak mama verdim, bayram şekeri ve Mori haftası kutlaması niyetine:)
Ondan sonra da film izledim. Mean Girls!:) Annem bilmiyormuş, ama sizin bildiğinizi umuyorum ben. Eğer sizin de en ufak bir fikriniz yoksa, bununla ilgili de bir film yorumu yazabilirim:) Neyse ben filmimi izlerken babam aradı, akşam beni yemek için alacakmış, kuzenim de gelecekmiş. Tek kuzenim var zaten, o da D. çok da severim. Onun geleceğini öğrenince daha da bir heyecanlandım. Ondan sonra da babaanneme geçecekmişiz, bayram ziyareti:)
Normalde kot pantolon ve öylesine bir kazak giymeyi düşünüyordum ama ondan sonra ailenin küçüğü olduğum ve bugünün de bayram olduğu aklıma geldi. Hani biraz büyümüş olduğumu düşünüyorum ben de, ailedeki kimsenin böyle bir düşüncesi yok. O yüzden giydim en sevdiğim yeşil eteğimi, siyah kazağımı da üstüne. Saçımı bir güzel topuz yaptım, babamla yeni aldığımız postallarımı da geçirdim ayağıma. Birazcık siyah göz kalemi, birazcık parfüm, hazırdım işte. Geldiler kapının önüne arabayla, apartmandan çıkınca ufak bir dans gösterisi yaptım:) Gittik numnum'a, Tepe Prime'dakine. D'nin mekanıymış orası, ama bomboştu, herkes tatilde tabii. Yeni telefon almış onunla uğraştılar babamla beraber. Ailenin genci benim ama gittiğimiz hiçbir yerde ben oynamam telefonumla. Benden başka bütün aile telefondadır bakın, babaannem bile ama ben otururum, tavuğumun gelmesini beklerim.
Ondan sonra babaanneme gittik işte, sarma yapmış! Yemek yedik falan ama fark etmez, orda bir daha yedik. Pek de güzellerdi. Ondan sonra birazcık sohbet ettik, kahkahalar falan, babamın kafası önüne düşmeye başlayınca da kalktık.
Eve bırakınca ilk işim lenslerimi çıkarmak oldu, böyle özel günlerde takıyorum sadece. Sonra da göz kalemimi falan sildim ama nedense her yerde sis varmış gibi görüyordum. Bu yaklaşık yarım saat sürdü. Annemle kör olacağımı falan sandık. Her yer grileşmişti. İki dakikada bir gözümü yıkadığım için geçti sonunda, kitap okuduk beraber. Sonra da uyuya kaldık.